söndag 15 november 2009

Christmas is just around the corner.




Jag vet att folk tycker att det är alldeles för tidigt att börja med saker som julpyssel och att lyssna på julmusik men det struntar jag i. Jag gör det i alla fall. Tycker det är mycket skönare att få en del gjort nu så att det inte blir så stressigt i december sedan när man ska hinna med allt helt plötsligt. Så i fredags satte jag mig och pysslade ihop ett gäng julkort som nu kan ligga färdiga tills den dagen då det är dags att skriva dem och skicka iväg dem. Supersmidigt.




För den som är intresserad så kommer materialet från Panduro Hobby. Det är grått sidenband, pärlemorskimrande rosa papper, vanligt vitt papper, stämplar, svart, rosa och silver stämpeldyna samt lite pärlor, silvertråd, embossingpulver och annat smått och gott.






Happy holidays to you all!

Inga kommentarer: